sobota, 10 września 2016

Pytania do bohaterów #1

Przepraszam!

Wiem, że obiecywałam wam posty raz w tygodniu oraz odpowiedzi na pytania, ale niestety popsułam swój komputer i dopiero dziś go odzyskałam. Mam nadzieję, ze mi wybaczycie.

Tak więc bez przeciągania:

Pytania od Alina Blog:
Do Lucy: Co czułaś, gdy umierałaś? 

Lucy: To co czułam jest ciężkie do opisania. Czułam jak ogarnia mnie nicość. Było okropnie zimno... chociaż to może dlatego, że  wpadłam do zimnej wody... hahaha...

Do Wielkiego Złego Wilka: Co skłoniło cię do bycia takim idiotą?

Wielki Zły Wilk: Ja idiotą?! Wypraszam to sobie! Jestem dymnym potomkiem najsilniejszego rodu na tych ziemiach. Tyle, że oni nie potrafili korzystać ze swojej potęgi, byli słabi i głupi. Ja, upomniałem się tylko o to, co należy się mojemu ludowi od wieków - władzę nad tą krainą. To moje przeznaczenie, więc muszę je wypełnić. Nie mogę im wybaczyć tego jak traktowali wilki - jak jakieś przybłędy!

Pytania od anonimowego użytkownika:
Do Daniela: Jak czujesz się z tym, że twoje serce nie bije?

Daniel: W sumie to normalnie, tyle, że nie do końca. Czuję się jakby nic mnie już nie ograniczało ni głód ni zmęczenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Po drugiej stronie lustra , Blogger