poniedziałek, 10 września 2018

Ciekawostki od autorki #2

Pamiętacie ciekawostki napisane przeze mnie na początku zeszłego roku? Dziś postanowiłam kontynuować :)


Ciekawostki o autorce:

  1. Czytałam sobie ostatnio pierwszą część opowiadania i spostrzegłam w niej brak codzienności w życiu Daniela i Anieli. Gdybym napisała to teraz jeszcze raz, byłoby lepsze.
  2. Naprawdę kocham czytać komentarze - proszę o nie bardzo!
  3. Pisząc część drugą, wymyśliłam już koncept części trzeciej. Jednak o tym później.
  4. Założyłam ostatnio konto na Deviantart <LINK> 

Jeszcze trochę o pierwszej części i epilogu:  

  1. Yriaf czytane od tyłu to Fairy, a Selat to Tales. Razem otrzymujemy Fairy Tales, czyli bajki.  
  2. Tajemniczy anioł, którego Aniela widziała we śnie to Marco.
  3. Michał (syn Daniela i Anieli) doświadczył tego samego co Daniel i tak jakby przyciągnął do siebie magiczne jeziorko.

Teraz coś o bieżących pracach:

  1. Początkowo chciałam nadać lordowi Dorianowi imię przypominające Ginewrę.
  2. Jane została nauczona czytać i pisać przez napotkanych obcych ludzi.
  3. Hrabina Orkel, Daria jest młodszą siostrą Amandy znanej nam z pierwszej części.
  4. Tak jak Amanda była bardzo podobna do Anieli, tak teraz Anatol podobny jest do Artura.
  5. Roszpunka urodziła swojego syna, gdy była już staruszką.
  6. "Kapturki Nowego Świtu" (historia poboczna) ma miejsce kilka lat wcześniej niż główna historia, lecz można spotkać w niej te same postaci: (np. Nari)
  7. "Wiolonczelista" to opowieść o elfie z Nieprzebytej Puszczy.  Akcja dzieje się już po odnalezieniu Danieli, więc pewnie zajmę się nią przed ewentualną publikacją trzeciej części.

A jak już o trzeciej części mowa:

  1. Prawdopodobnie sie nie pojawi, ale nigdy nic nie wiadomo.
  2. Jej głównym bohaterem byłby syn Danieli - Daniel III. Miałby on czarne włosy.
  3.  Pojawiliby się w niej też bohaterowie historii pobocznych i/lub ich dzieci.
  4. Przybliżona byłaby także historia pierwszego Władcy Lasu oraz koron.
  5. Feliks i Lucy mieliby w nim dzieci, które powoli doganiałyby ich wiekiem (z wyglądu). Niemniej byłoby to urocze.
  6. Byłaby to najmniej wilcza z wszystkich trzech części.

-------------------- 

Teraz pozwolę wam spekulować co mogłoby się wydarzyć. Poza tym gorąco proszę o pisanie komentarzy. Nawet słowa krytyki mogą być. Ta pustka bardziej mnie niepokoi.

Następny rozdział w przyszłym tygodniu ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Po drugiej stronie lustra , Blogger