środa, 8 marca 2017

Kogo zobaczymy w epilogu i w części drugiej?

Witajcie kochani!
Wiem, wiem... dawno mnie tu nie było. Jednak powróciłam z zamiarem zdradzenia wam kilku imion, które nie powinny być spojlerami.

Epilog:

- bohater główny to syn Daniela i Anieli - <fanfary> - Będzie miał na imię Michał
- Pojawi się też syn Elsy i Willa - Grigori; - oraz córka Swena i Anny - Klara
- Poznamy też bliżej niektórych z Zagubionych Chłopców!

Część druga: "W poszukiwaniu rycerzy światła"
(ten tytuł wymyśliłam przed chwilą)

- Jak już wspominałam główną bohaterkę będą nazywali Jane.
- W tej historii pojawią się (uwaga) wnuki dobrze znanych wam bohaterów!
  • Wnuczka Anieli i Daniela: Daniela (czy tylko dla mnie wygląda to teraz dziwnie?)
  • Wnuczka Elsy i Willa: Elizabeth (w skrócie "Liz")
  • Wnuk Marco i Roszpunki: Artur 
- Poza tym pojawią się oczywiście rycerze światła oraz ich potomkowie. Nie wymyśliłam jeszcze imion dla nich wszystkich.
- Ważną postacią będzie także chłopak o imieniu Mordred Blade.


To tyle na dziś. Jak znajdę trochę czasu zajmę się epilogiem i wymyśleniem reszty imion. ;)
Mam dla was ładny lasek na pocieszenie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Po drugiej stronie lustra , Blogger