niedziela, 14 lutego 2016

Walentynki!

Niestety dziś bez rozdziału. Miałam w planach specjalny rozdział walentynkowy, ale nie wyrobiłam się fabularnie. Rozdział walentynkowy na pewno będzie. Nie w walentynki, ale będzie.

Zamiast tego przygotowałam dla was moje lekkie fikcyjne zauroczenia, czyli postacie przez które czasem odlatuję i myślę tylko o nich:


Yugo

z serialu "Wakfu"

ON JEST TAKI UROCZY
Pokochalam go za jego urok i wiarę w dobro.
Jest wspaniałym bohaterem oraz powodem dla którego zaczęłam uczyć się francuskiego.

Adrien Agreste

 Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir

Kolejny "francuzik". <3
Niem wiem za co kocham. No może poza tym, że jest superbohaterem mieszkającym w Paryżu.
No i jak chyba każdy z tej mojej listy jest uroczy.
Jego największą wadą jest to, że kocha inną, a ona kocha jego.
Mimo to czekam aż sie zejdą.

Sherlock Holmes



Teraz czas na jednego z najbardziej znanych Brytyjczyków na świecie.
Scherlok jest najlepszy. Mądry, bardzo mądry DETEKTYW <3
Kocham go jako postać niezależnie kto by go grał w jakimkolwiek filmie.


THE FOUR GENIUSES

Detective Conan/ Migic Kaito

Tę czwórkę uwielbiam w całości i każdego z osobna. 
Oni są dla mnie zagadką.
Czterech chłopaków komplentnie ze sobą niespokrewnionych, ale mają dokladnie takie same rysy twarzy. Normalnie byłoby to niemożliwe, ale anime rządzi sie własnymi prawami.

Saguru Hakuba


Wspominałam już że kocham detektywów?
On właśnie jest detektywem z Angli.
I chyba tylko za to go w ogóle lubię. Poza tym jest dość wkurzającą postacią.
Czasami doda jakiegoś dreszczyku emocji i tyle...


Heiji Hattori

Kolejny detektyw. ;)
Opalony, dziwnie gadający chłopak w czapce z daszkiem...
I tak jest super.
Nie tylko jest detektywem ale umie też sprawnie posługiwać się mieczem!

Shinichi Kudo

To taki drugi Holmes!
Następny detektyw. Ma takie ładne niebieskie oczka i te czarne włosy. <3
Ubóstwiam go za całokształt i geniusz.

Kaito Kuroba

Jedyny z czwórki, który nie jest detektywem. Mimo to i tak jest jednym z moich ulubieńców.
Jest magikiem (iluzjonistą) oraz złodziejem.
Nikt go jeszcze nie złapał. Jest mistrzem kamuflażu.
Ma też niebieskie oczęta i ciemne włosy!

Tsunayoshi "Tsuna" Sawada

Katekyō Hitman Reborn!

Był złodziej teraz pora na mafiozów. 
Tak, ten niepozorny chlopak jest z mafii.
Uwielbiam jego beznadziejność, przypomina trochę mnie.
Zadziwia mnie jak bardzo potrafi zmienić się, gdy jego rodzina i przyjaciele są zagrożeni.
I JEST ON UROCZY DO KWADRATU!

Hibari Kyoya 

Katekyō Hitman Reborn!


Chłopak niemal nie do zniszczenia, samotnik.
Najchętniej wybiłby połowę ludzkości, ale uważa, że nie opłaca mu się walczyć ze słabymi.
Poza tym to przystojniak.


Tony Stark / Iron Man


Ekcentryczny milioner, superbohater?
Czemu nie?
Nie wiem czemu go tak lubię, ale uważam że nie mogło go tu zabraknąć.


Hulk / Bruce Banner


Czy jest ktoś, kto go nie zna?
Może...
On jest moim ulubionym fizykiem! (sorry Einstein)
Poza tym jest silnym zielonym herosem.
Superbohaterów uwielbiam tak bardzo jak detektywów!

Nova / Sam Alexander


Moje najnowsze zauroczenie.
Słodki idiota - superbohater. Znów urzekły mnie niebieskie oczy...
Pieszczotliwie nazywam go "wiadrogłowym"

3 komentarze:

  1. Gdybym ja miała przedstawiać swoje ulubione postacie to by troche zajęło... moim najukochańszym pieszczochem jest Iki (Sköll). to młody, głupkowaty i mega słodki wilczek z komiksu Off-White
    Aż chciałoby się go schrupać ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedstawianie moich ukochanych postaci zajęłoby mi wieki, ale mogę zdradzić, że ich większa część należy do postaci z Harry'ego Potter oraz Percy'ego Jacksona, a tych które tu przedstawiłaś to oczywiście Adrien <3 A jeśli chodzi o superbohaterów to zdecydowanie Flash <3
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Flasha też chciałam tu umieścić, ale uznałam, że to by było już za dużo

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Po drugiej stronie lustra , Blogger