czwartek, 12 maja 2016

Ciekawostki

Jako, że nie jestem pewna czy uda mi się napisać rozdział w tym tygodniu, postanowiłam zrobić taki luźny post z ciekawostkami. Zostaną one podzielone na trzy kategorie: o mnie, o stronie i o opowiadaniu.


O mnie:

  • Jestem uczennicą pierwszej klasy liceum o profilu matematyczno-fizycznym, (uwierzylibyście?)
  • Praktycznie codziennie sprawdzam, czy nie pojawił się jakiś nowy komentarz.
  • Siedzę właśnie na podartym krześle... ;)
  • Dopiero chwilę temu zauważyłam, że mogę włączyć, żeby blogger pokazywał mi błędy w pisowni.
  • Od niedawna mam też konto na Wattpadzie (szukajcie w zakładce "Znajdziesz mnie też tutaj")
  • Często nie wiem, która strona to prawa... mam dwie lewe ręce ;P
  • Prawie nie czytam książek. Zaczynam ale jeśli to nie lektura, to zwykle jej nawet nie kończę.




    O stronie:
  • Mam już ponad 1100 wyswietleń! Dziękuję.
  • Wilka w tle narysowała moja koleżanka. (link po prawej) Mam jeszcze jedną jej pracę do wykorzystania.
  • W zakładce "pytania do bohaterów" nie zadano jeszcze żadnego pytania.


    O opowiadaniu:
  • Następny rozdział będzie opowiadany przez Swena a kolejny przez Elsę.
  • Imiona i nazwiska bohaterów w większości nie są przypadkowe.
  • Wystąpiły się już wszystkie postacie, do których będzie należeć pięć koron.
  • Daniel i Aniela mają przy sobie klucze wilka i rycerza, ale jeszcze o tym nie wiedzą.
  • Starsza kobieta, która pomogła Ani na początku, jest babcią Merlina.
  • Amanda i Damian są aluzją do Anieli i Daniela


    Jeszcze taki mały cytacik na koniec: 
    "Mycroft: Czy choć raz możecie się zachowywać jak dorośli?John: Ja piszę bloga, on zapomina majtek. Nie licz na to."
Źródło:"Sherlock" sez. II, odc. 1, Skandal w Belgrawii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Po drugiej stronie lustra , Blogger