niedziela, 17 kwietnia 2016

Pikachu wybieram cię!

Jak pewnie już się domyśliliście się po tytule, dzisiaj nie mam dla was rozdziału. Przepraszam, nie wyrobiłam się w tym tygodniu. Dziś organizuję sobie dzień TAG'ow. I oto przed wami TAG o Pokemonach, czyli co by było gdybym żyła w świecie z tego słynnego anime!


Skąd pochodzisz? Jaki jest twój ulubiony region?

Najbliższy mojemu dzieciństwu jest Diament i Perła, więc mój ulubiony region to Sinnoh!
Poza tym zawsze kochałam te pokazy.

Trudny wybór. Twój starter?

Wybrałabym Piplupa. Taki uroczy z niego pingwinek. 


Pikachu wybieram cię! Jakie masz pokemony?

Oczywistym jest, że chciałabym mieć Pikachu. Jest przeuroczy i jest gryzoniem. Czego chcieć więcej? Oprócz niego chcę inne urocze gryzonie: Pacirisu i Minchino. Tak to chcę jeszcze Eevee. Nie można zapomnieć o typie latającym - Pidgey.
 

Czas zdobyć odznaki, czy bierzemy się za coś innego?

Czy wolno mi jednocześnie walczyć o odznaki i brać udział w pokazach? Jeśli tak to będę zachwycona. Do boju!

Dalej pokeball! Jakiego pokemona złapiesz jako pierwszego?

Myślę, że byłby to Pidgey. Jego chyba łatwo złapać. 


Spalony rower... - Podróżujesz sam czy ze znajomymi?

Myślę, że bezpieczniejsza byłaby podróż ze znajomymi. Najlepiej jakby to był Ash.

Czas na Walkę! - Kogo wyzywasz?

Tym oto pokeballem nominuję:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Po drugiej stronie lustra , Blogger