niedziela, 31 stycznia 2016

First Month TAG!

Z okazji pierwszego miesiąca, w którym prowadziłam tego bloga odpowiem wam na kilka pytań znalezionych w Internecie. Sama nie byłam w stanie niczego mądrego wymyślić :P

1.Co masz na sobie?

Hmmmm.....
Fioletową bluzę, czerwone rurki i cieplutkie kapcie i wiele innych rzeczy, których nie wymienię



2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Nie jestem pewna...
Ale zdaje mi się, że tak, byłam
 A może nadal jestem?

3. Czy kiedykolwiek miałaś dramatyczne zerwanie?
Liczy się, że oświadczyłam mojemu chłopakowi, że z nim zrywam krzycząc to przez pół klasy?
4. Ile masz wzrostu?
Coś powyżej 160cm

 5. Ile ważysz?
58?

6. Jakieś tatuaże? 
Nie

7. Jakiś piercing? 
Tylko przebite w dzieciństwie uszy,

8. OTP? (one true pairing) Ulubiona para filmowa/telewizyjna?
Jest bardziej książkowa, ale myślę, że się nada 
Irene Adler i Sherlock Holmes 
9. Ulubiony program (serial)? 
Czterej pancerni i pies 

10. Ulubione zespoły?
Bark 

11. Za czym tęsknisz? 
Za kumplami z podstawówki 

12. Ulubiona piosenka 
Brak 
13. Ile masz lat?
Jeszcze 16

14. Znak zodiaku?
Waga 

 15. Czego szukasz u partnera? 
Nie wiem 

16. Ulubiony cytat?
Wiem, że nic nie wiem 
Sokrates.

 17. Ulubieni aktorzy? 
Nie mam swoich ulubieńców.


18. Ulubiony kolor? 
Biel 

19. Głośna muzyka czy cicha? 
Cicha  :)

20. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna? 
Nigdzie. Zostaje w łóżku  :D

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic? 
Nie liczę 


Zapraszam wszystkich do odpowiedzenia na te pytania. W szczegolności autorki bloga:

miloscjestzaprzeczeniemegoizmu.blogspot.com



2 komentarze:

  1. 1. Koszulka, spodnie, skarpetki,słuchawki itd.

    2.nope

    3.nope

    4.a ja wiem... jestem druga najniższa w klasie

    5.nie wiem

    6. Żadne

    7. Nigdy się nie dam!

    8. Nwm

    9. Knight Rider (1982-1986 i 2008)

    10. zależy od dnia xd

    11. Tradycyjnie, za wakacjami

    12.zależy

    13. 15

    14. Wodnik

    15. Kasy, kasy, kasy i jeszcze raz KASY :) a na serio niczego, bo nikogo nie szukam.

    16. Nie znam nazwisk xd

    17.nie mam cytatu

    18. Wszystkie kolory na granicy czarny-biały + zielony

    19. Zależy od piosenki

    20. Na kompa, oglądać zagraniczne filmy (ew. Grać w skyrima)

    21.nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Koszulka, spodnie, skarpetki,słuchawki itd.

    2.nope

    3.nope

    4.a ja wiem... jestem druga najniższa w klasie

    5.nie wiem

    6. Żadne

    7. Nigdy się nie dam!

    8. Nwm

    9. Knight Rider (1982-1986 i 2008)

    10. zależy od dnia xd

    11. Tradycyjnie, za wakacjami

    12.zależy

    13. 15

    14. Wodnik

    15. Kasy, kasy, kasy i jeszcze raz KASY :) a na serio niczego, bo nikogo nie szukam.

    16. Nie znam nazwisk xd

    17.nie mam cytatu

    18. Wszystkie kolory na granicy czarny-biały + zielony

    19. Zależy od piosenki

    20. Na kompa, oglądać zagraniczne filmy (ew. Grać w skyrima)

    21.nie wiem

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Po drugiej stronie lustra , Blogger